Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017

Ντούτσε Ντούτσε ...

Γεια σας ...
Παραμονή της 28ης Σεπτεμβρίου 
είμαι πολύ περήφανη και για τα δύο μου παιδιά.
Η Μαρκέλλα μου σήμερα κατέθεσε στεφάνι
και ο Αγγελός μου μου είπε εχθές
πως η αδερφούλα θα είναι η ομορφότερη στην παρέλαση.
Η θάλασσα δε φεύγει όμως από την καθημερινότητά μου.





Ένα τραγούδι που άκουσα σήμερα στην γιορτή
για την 28η Οκτωβρίου 1940
μου άρεσε και σας το παραθέτω.


Ντούτσε Ντούτσε


                                                   Στίχοι:  Γιώργος Οικονομιδης
 


                                            Μουσική: Θεόφραστος Σακελλαρίδης





Μας κοιτούσε μ’ ένα μάτι
ο Μπενίτο από καιρό,
χάθηκε στο νου του κάτι
φοβερό και τρομερό.

Και μια νύχτα ήρθε να πάρει
την Ελλάδα στα κλεφτά,
αλλά του `παν οι φαντάροι,
δεν περνούν σ’ εμάς αυτά.

Ήθελε να γίνει αφέντης,
να τον τρέμει η Ελλάς,
μα τον πρόφτασε ο λεβέντης
ο φουστανελάς.
 
Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.
 
Φιλάκια ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου