Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

Μόνο μαζί ...

Γεια σας ...
Με τις γιορτές των Χριστουγέννων να έχουν φύγει
και το χιόνι να μας επισκέφτεται αρκετά συχνά
η βόλτα στην θάλασσα ήταν αδύνατη για όλους τους άλλους
αλλά όχι για μένα που λατρεύω την θάλασσα.





Μετά από τις τόσες αναρτήσεις σου σχετικά με την θάλασσα
είμαι σίγουρη πως έχετε καταλάβει πόσο πολύ την αγαπάω.
Η θάλασσα με εμπνέει να γράφω
μαζί με την αγαπησιάρικη διαθεσή μου. 
Μόνο μαζί ...
μπορούμε να είμαστε λέω παρακάτω
και αισθάνομαι χαρούμενη που το αισθάνομαι.



Mαζί το ηλιοβασίλεμα θέλω να δούμε
το χέρι να μου πιάσεις στη θάλασσα να πάμε
στην άμμο αγκαλιά να κάτσουμε
και να κοιτάμε τον ήλιο που θα δύει.

Φιλιά να δίνουμε ο ένας στον άλλον
τα κορμιά μας κολλητά το ένα στο άλλο
μια αύρα ζεστή να αναβλύζει
από το κάθε άγγιγμα μας.

Τον ουρανό να κοιτάζουμε συνέχεια
να μην φοβόμαστε τα πως και γιατί
μόνο μαζί να είμαστε
και όλα τ' άλλα περνάνε.


Σας ευχαριστώ για τα σχολιά σας.

Φιλάκια ...





4 σχόλια:

  1. Μα φυσικά έχουμε καταλάβει την αγάπη σου για την Θάλασσα! Και δική μου αγάπη! Ακομη ένα όμορφο ποίημα! Τα φιλιά μου Μαρία Έλενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξεχειλίζει από συναίσθημα κι όμορφες εικόνες ζεσταίνοντας την καρδιά!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή