Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

Σκέψεις ...

Γεια σας...
Δε είμαι και στα καλύτερα μου σήμερα
αλλά με την θάλασσα ίσως φτιάξει η διαθεσή μου.





Από μικρή ποτέ δε κράτησα κάτι μέσα μου. 
Όποιος με πείραζε του το έλεγα.
Φυσικά μεγαλώνοντας είδα πως δε είναι πάντα εύκολο 
να λες αυτό που σε πειράζει.
Κάνοντας παιδιά κατάλαβα πως δε μπορώ 
να λέω τα πάντα μήπως και πληγώσω τον άλλον.
Από τις αρχές του καλοκαιριού προσπαθώ 
να μη πω τίποτα αλλά αυτό το πλάκωμα με ταλαιπωρεί.
Όποιος θέλει μπορεί να αποκτήσει ένα ιστολόγιο
και να γράφει ότι θέλει.
Κανένας δε είναι υποχρεωμένος να το διαβάζει
και ακόμα περισσότερο να κάνει σχόλια.
Αυτό το ιστολόγιο (Γλυκιά Ζωή) και το Μαρία Έλενα δημιουργίες
είναι τα δικά μου ιστολόγια 
και ποτέ δε είπα σε κανέναν να τα διαβάζει
και ακόμα περισσότερο να μου κάνει σχόλια.
Μέρες που είναι και εν μέσω οικονομικής κρίσης
θυμήθηκα όλες μου τις φίλες και τους έστειλα
ένα γούρι για να πάει καλά το 2017.
Λίγες με θυμήθηκαν εμένα αλλά
δεν έκανα παράπονα σε καμία.
Αφού εγώ δε σας ενοχλώ 
σας παρακαλώ ούτε εσείς να με ενοχλείτε.


Σας ευχαριστώ που με διαβάσατε όσες το κάνατε.
Υπόσχομαι για φέτος να μη παραπονεθώ ξανά.


Φιλάκια...

6 σχόλια:

  1. Καμια φορα χρειαζονται να γινονται καποια γεγονοτα στη ζωη μας για να καταλαβαινουμε ποιοι ειναι πραγματικα διπλα μας κ μας στηριζουν...στο λεω απο προσωπικη εμπειρια!!!ειμαι κ εγω σαν εσενα,δε μπορω να με ενοχλει κατι κ να μην το πω....,οποτε σε καταλαβαινω απολυτα!
    Καλες γιορτες με υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία Έλενα, κορίτσι μου μην στεναχωριέσαι! Όποιος θέλει, βρίσκει τρόπους, όποιος δε θέλει, βρίσκει δικαιολογίες, δεν λένε; Εσύ να είσαι καλά πρώτα απ' όλα και όποιος επιθυμεί ακολουθεί.
    Καλές γιορτές να έχεις!😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν κατάλαβα τι ακριβώς συνέβη, Μαρία Έλενα, αλλά άστο να πάει στο καλό... Μη χαλιέσαι. Εσύ συνέχισε να κάνεις αυτό που κάνεις, όπως το θέλεις, κι όποιος θέλει ακολουθεί.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε έχει πια σημασία για μένα Έλλη.
      Έγραψα ότι είχα να γράψω, το έβγαλα από μέσα μου και τέλος.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή