Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

Δεκέμβρης καλό μήνα ...

Γεια σας ...
Τα σκουφάκια, τα κασκώλ και τα γάντια 
ήρθαν στο προσκήνιο και δε πάω πουθενά χωρίς αυτά
αλλά η βόλτα στη θάλασσα δε κόβεται.


Δεκέμβριος από σήμερα και θέλω σε όλους να ευχηθώ
καλό μήνα με υγεία και ευτυχία
με ένα τραγούδι που αγαπάω πολύ.



Δεκέμβρης 1903
Στίχοι:  
Κωνσταντίνος Καβάφης
Μουσική:  
Σωκράτης Μάλαμας











Kι αν για τον έρωτά μου δεν μπορώ να πω
αν δε μιλώ για τα μαλλιά σου, για τα χείλη, για τα μάτια·
όμως το πρόσωπό σου που κρατώ μες στη ψυχή μου,
ο ήχος της φωνής σου που κρατάω μες στο μυαλό μου,
ημέρες του Σεπτέμβρη που ανατέλλουν στα όνειρά μου
τις λέξεις και τις φράσεις μου πλάθουν και χρωματίζουν
σ’ όποιο θέμα κι άν περνώ, όποια ιδέα κι αν λέγω.

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου