Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

Για τους όλους τους μαθητές ...

Γεια σας ...
Ο καιρός συνεχίζει να είναι ζεστός
και οι βόλτες στην θάλασσα συνεχίζονται.





Αύριο τα παιδάκια μου θα ξεκινήσουν σχολείο.
Η Μαρκέλλα μου στην τετάρτη δημοτικού 
και ο Άγγελος μου στο νήπιο
και είμαι τόσο χαρούμενη που τα παιδάκια μου μεγαλώνουν.

Μεταξύ μας περιμένω πως και πως την ώρα να μείνω
για λίγες ώρες μόνη μου να κάνω με ηρεμία τις δουλειές μου
χωρίς συνεχώς να φωνάζω να μη μαλώνουνε
και να κάτσουν ήσυχα.

Για την αυριανή μέρα θέλω να ευχηθώ σε όλους τους μαθητές
καλή σχολική χρονιά με υγεία
και τους αφιερώνω ένα αγαπημένο μου τραγούδι
που με ακολουθεί από τότε που και εγώ ήμουνα μαθήτρια.


Ο πιο καλός ο μαθητής λοιπόν αφιερωμένο σε όλους τους μαθητές.


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου