Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Φως μου ...

Γεια σας ...
Η ζέστη κάθε μέρα γίνεται όλο και μεγαλύτερη
και η βόλτα στην θάλασσα έγινε και σήμερα.


Στην θάλασσα νιώθω όμορφα
και γράφω ...
 
Το τελευταίο μου ποιήμα 
έχει τίτλο:
Φως μου …

Της μοναξιάς μου είσαι φως
το άστρο της ημέρας με ορίζει
η μοίρα η άγνωστη με φοβίζει
ότι εγώ ελπίζω σου το χρωστάω.

Η μόνη λύση του μυστηρίου
είναι το χαμόγελο σου
τα όνειρα σου η σιωπή μου τα φυλακίζει
ότι εγώ ελπίζω σου το χρωστάω.

Η φαντασία μου τροφοδοτείται
απλόχερα παίρνει ζωή από σένα
εσύ που όλα μου τα χαρίζεις
ότι εγώ ελπίζω σου το χρωστάω.


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

4 σχόλια:

  1. Είναι πολύ ωραίο βλέποντας την θάλασσα να γράφεις τόσο όμορφα ποιήματα.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τέλεια φωτο.κι ωραία τα πτηνα..καλή μου, Μαρία Ελενα.. καλό Πάσχα νάχουμε!! !με υγεία.. και... χαρά!!!
    και το ποιημα.. όμορφο..μπραβο..ειναι ωραία να εκφράζεσαι... με την ποιηση..μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Παρασκευή
      Μου αρέσει πολύ να γράφω.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή