Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΕΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΥ ...

Γεια σας ...
Οι μέρες περνάνε τόσο όμορφα τελευταία 
με θάλασσα, μπανια και όμορφη παρέα.


Ένα όμορφο βιβλίο διαβάζω αυτές τις μέρες.
Λέγεται "Για την καρδιά ενός Αγγέλου" 
της Αναστασίας Κορινθίου Χατζήρη 
από τις εκδόσεις Εμπειρία Εκδοτική.


Μια περιγραφή του βιβλίου ακολουθεί:

Όλη της η ζωή ήταν αυτό το παιδί. Με χίλιες στερήσεις το μεγάλωνε, να του φτιάξει ένα καλύτερο μέλλον, μακριά από τη φτώχεια που ρήμαζε τον τόπο όπου τους είχε καταδικάσει ο Θεός.
Κι όμως, ήταν ευτυχισμένη, υπέμενε καρτερικά τη βία του άντρα της κι ονειρευόταν τη στιγμή που θα πετούσε με την κόρη της μακριά από τον εφιάλτη που ζούσαν.
Μα πόσο κοστίζει η ζωή ενός παιδιού σε έναν κόσμο άσχημο, ανήθικο, διαβολικά πλασμένο; Με πόσα ευρώ, πόσα δολάρια ή πόσα λεκ μπορείς να θεραπεύσεις κάποιον, αφού σκοτώσεις πρώτα έναν άγγελο;
Και πόσα όργανα ανυπεράσπιστων παιδιών χρειάζονται για να αναστηθεί μια κοινωνία που βρίσκεται σε κώμα;
Εκείνη ορκίστηκε εκδίκηση, ορκίστηκε να μην αφήσει καμιά μάνα να ξαναζήσει τον υπέρτατο πόνο. Και τα σημάδια στην ψυχή της έμειναν εκεί για πάντα, να της θυμίζουν το μεγάλο χρέος και να αφυπνίζουν ναρκωμένες συνειδήσεις.


Η νεα εκδοση του τραγουδιου "Για την καρδια ενος αγγελου" 
Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Μουσική: Χρήστος Παπαδόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος

Εγώ γιορτάζω πάντα όταν πονάω
κι άσπρα φορώ όταν πενθώ
να με λυπούνται οι άλλοι δεν το πάω
και κάνω πως δε σ' αγαπώ

Δεν ταίριαξα στις λογικές του κόσμου
δεν μ' είχε η αγάπη στα δεξιά
καλύτερός μου φίλος ο εαυτός μου
και κολλητή μου η μοναξιά

Μα είναι κάτι δειλινά
που άλλο δεν αντέχω
λέω θα πάρω τα βουνά
λέω θα τρελαθώ
και απαιτώ να 'ρθεις ξανά
και απαιτώ να σ' έχω
έστω και για μια φορά
πριν να σκοτωθώ

Εγώ είμαι μυστήρια ιστορία
κόντρα πηγαίνω στον καιρό
και βάζω την καρδιά μου τιμωρία
αν καταλάβω πως πονώ

Κομμάτια κι αν με κάνει η ορφάνια
λέξη για σένανε καμιά
το βράδυ με κοιμίζει η περηφάνια
και με ξυπνάει η ερημιά

Μα είναι κάτι δειλινά
που άλλο δεν αντέχω
λέω θα πάρω τα βουνά
λέω θα τρελαθώ
και απαιτώ να 'ρθεις ξανά
και απαιτώ να σ' έχω
έστω και για μια φορά
πριν να σκοτωθώ

Μα είναι κάτι δειλινά
που άλλο δεν αντέχω
λέω θα πάρω τα βουνά
λέω θα τρελαθώ
και απαιτώ να 'ρθεις ξανά
και απαιτώ να σ' έχω
έστω και για μια φορά
πριν να σκοτωθώ

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

6 σχόλια:

  1. Καλημερα ...να περνας πολυ καλα κολυμπωντας ....αυτο το τραγουδι τωρα διαβαζοντας τα λογια και οχι ακουγοντας το συνειδητοποιοω ποσο πονο κρυβουν οι στιχοι του..., ειναι ωραια να εισαι διακοπες και να διαβαζεις ομορφα βιβλια, πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαίρη
      Είναι πολύ όμορφο να ταξιδεύεις με ένα βιβλίο.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  2. Αν δεν κάνω λάθος, πρέπει το συγκεκριμένο βιβλίο να έχει μεταφερθεί και στην ελληνική τηλεόραση, χωρίς να είμαι σίγουρη βέβαια!
    Ενδιαφέρον βιβλίο!
    Θα το έχω στα υπόψιν!
    Τα Φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρία δεν έχεις άδικο έχει μεταφερθεί.
      Είναι πολύ όμορφο βιβλίο.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  3. και εγώ το ίδιο θα σου έλεγα! πως έχει μεταφερθεί στη μικρή οθόνη αυτή η υπόθεση.. και μάλιστα εκείνη τη χρονιά είχαν κινητοποιηθεί άπαντες στα παιδικά ιδρύματα..
    λίγο το είχα δει, δεν ήταν κακό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δε το είχα δει καθόλου αλλά το βιβλίο το λάτρεψα.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή