Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Να τα πούμε;

Γεια σας ...
Ήρθαν και τα Χριστούγεννα αλλά η αγάπη μου για την θάλασσα δεν αλλάζει.


Σήμερα όλοι λένε τα κάλαντα.
Τα σπίτια μας γεμίσανε όμορφες φωνούλες.

Εγώ θα ήθελα απλά να γράψω τα λόγια από τα αγαπημένα μου κάλαντα.


Χριστούγεννα , Πρωτούγεννα , πρώτη γιορτή του χρόνου,
για βγάτε , δέτε , μάθετε , πως ο Χριστός γεννάται .
Γεννάται κι αναθρέφεται με μέλι και με γάλα ,
το μέλι τρων οι άρχοντες , το γάλα οι αφεντάδες
και το μελισσοβότανο να νίβοντ' οι κυράδες!
Κυρά ψηλή ,κυρά λιγνή , κυρά γαϊτανοφρύδα ,
κυρά μου οτάν στολίζεσαι να πας στην εκκλησιά σου ,
βάνεις τον ήλιο πρόσωπο και το φεγγάρι αγκάλη
και τον καθάριο αυγερινό τον βάζεις δακτυλίδι .
Εμείς εδώ δεν ήρθαμε να φάμε και να πιούμε,
παρά σας αγαπούσαμε κι ηρθαμε να σας δούμε !
Δώστε μας και τον κόκκορα , δώστε μας και την κότα !
Δώστε μας και πέντ' έξι αυγά , να πάμε σ΄ άλλη πόρτα!

Είναι τα Μωραίτικα κάλαντα.

Δείτε και ακούστε τα εδώ


 
Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα σε όλους σας με την αγάπη να κατακλυζει τις ζωές σας.

Φιλάκια ...

6 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά, η γέννηση του Χριστού να φέρει αγάπη στις καρδιές όλων
    δε τα ήξερα αυτά τα κάλαντα
    ποια περιοχή ειναι δηλαδή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια σου πολλά Δελφινάκι.
      Αυτά τα κάλαντα τα λένε πιο πολύ στην Πελοπόννησο.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  2. Καλές γιορτές κοπέλα μου....να περνάς χαρούμενα αυτές τις μέρες :)))
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές και σε σένα και ένα νέο έτος όμορφο.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  3. Αγαπητή μου Μαρία Έλενα.
    Πέρασα και από το σπιτικό σου να σου αφήσω τις ευχές μου για τις άγιες μέρες. Απόλαυσα τα μωραϊτικα κάλαντα. Πολύ όμορφα.
    Χρόνια σου πολλά καλή μου, Υγεία, ευτυχία και χαρά.
    Ο καινούργιος χρόνος να είναι πολύ όμορφος και γεμάτος χαρές για σένα.
    Φιλάκια και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχές και απο μένα για ένα όμορφο καινούριο χρόνο με υγεία.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή