Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Ένα βραβείο για μένα ...

Ξέρω πέρασε καιρός όπου έκανα τελευταία εδώ ανάρτηση αλλά τρέχω και δεν φτάνω.
Το ιστολόγιο Κάθε μέρα με σκέφτηκε πριν από πολύ καιρό και το ευχαριστώ πολύ πολύ και μου χάρισε το βραβείο που ακολουθεί:


Οι όροι ακολουθούν:

Να απαντήσουμε στις ακόλουθες ερωτήσεις:
Να χαρίσουμε το βραβείο σε ιστολογια που δε το έχουν.

  1.   Αγαπημένο περιοδικό
  2.   Αγαπημένος τραγουδιστής-μουσική
  3.   Αγαπημένη youtube guru
  4.   Αγαπημένο είδος μακιγιάζ
  5.   Αγαπημένο μέρος διαμονής
  6.   Αγαπημένη ταινία
  7.   Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις
  8.   Αγαπημένο χρώμα.

Οι απαντήσεις είναι οι ακόλουθες:
  1. Δεν έχω συγκεκριμένο περιοδικό που παίρνω. Διαβάζω τα πάντα.
  2. Λατρεύω τον Αντώνη Ρέμο και γενικά την ελληνική μουσική.
  3. Δε ξέρω τι είναι αυτό. όποιος ξέρει με ενημερώνει και μένα.
  4. Προτιμώ τις γήινες αποχρώσεις.
  5. Λατρεύω την Μυτιλήνη.
  6. Το Pretty Woman μου αρέσει πολύ.
  7. Έχω περίπου 50 ζευγάρια παπούτσια
  8. Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το Ροζ.
Δε ξέρω ποιος το έχει αυτό το βραβείο και ποιος όχι γι' αυτό και το χαρίζω σε οποιον δε το έχει.

Σας αφήνω με ένα τραγούδι που αγαπάω πολύ και το αφιερώνω σε όλους εσάς.


Φιλάκια πολλά ...

6 σχόλια: