Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Για τον πιο γλυκό μπαμπακούλη του κόσμου ...

Σήμερα η γιορτή του πατέρα και δεν έχω προλάβει ακόμα να πω χρόνια πολλά στον μπαμπακούλη μου.
Το σπίτι με χρειάζεται για να είναι καθαρό να το ξεσκονίσω, σκουπίσω και σφουγγαρίσω.
Τα ρούχα με θέλουν για να τα βάλω στο πλυντήριο, να τα απλώσω, να τα σιδερώσω και να τα βάλω στη θέση τους.
Και εγώ προσπαθώ να βρω λίγο χρόνο απ΄το πρωί να κάνω αυτή την ανάρτηση.
Για τον μπαμπακούλη μου δεν έφτιαξα κάτι με τα χεράκια μου αλλά του αφιερώνω ένα τραγούδι που αγαπάω πολύ.
Μπαμπακούλη μου χρόνια σου πολλά και να είσαι πάντα γερός.


Φιλάκια ...

6 σχόλια:

  1. Να χαίρεσαι τον μπαμπακούλη σου και να τον κάνεις χαρούμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν βρεις λίγο χρόνο...πέρασε από το blog μου....Σε περιμένει ένα βραβείο (http://enakathemera.blogspot.gr/2013/06/blog-post_1657.html)
    Καλή σου νύχτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ
      Θα περάσω σύντομα και θα κάνω και ανάρτηση
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο τραγούδι.
    Δε το είχα ακούσει ξανά.
    Να τον χαίρεσαι τον μπαμπά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή