Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Ακόμα μία ...

Ακόμα μια χρονιά φεύγει και έρχεται το 2013 ένα έτος που θα είναι ομορφοτερη από την προηγούμενη.
Θα μας δώσει χαρά, ευτυχία και προπάντων υγεία σε μας και τους δικούς μας ανθρώπους.

Λατρεύω την Παραμονή Πρωτοχρονιάς γιατί μου αρέσουν πολύ τα κάλαντα που λέμε.
Γι' αυτό και θα σας ευχηθώ με τ' αγαπημένα μου κάλαντα.


Καλησπερίζω φέρνοντας αγέρα μυρωμένο
απ' τ' αφρισμένα κύματα χιλιοτραγουδισμένο.

Άγιε μου Βασιλάκη μου και Άγιε μου Νικόλα
προστάτευε τους ναυτικούς την ώρα του κυκλώνα.

Χρόνια πολλά να 'στε καλά και σεις και οι δικοί σας
να 'ρθουνε τα ξενάκια σας κι όλοι οι ναυτικοί σας.

Σε όλους σας ευχόμαστε αγάπη ειρήνη υγεία
καλή καρδιά χαμόγελο και θεία ευλογία.


Αρχιμηνιά κι αρχιχρονιά
ψιλή μου δεντρολιβανιά
κι αρχή κι αρχή του Γεναρίου
του Μεγά- του Μεγάλου Βασιλείου
Βασίλη μ' από πού 'ρχεσαι
κι από- κι από πού κατεβαίνεις
και βαστάς- και βαστάς ρόδα και ραίνεις.
Κάτσε να φας κάτσε να πιείς
κάτσε τον πόνο σου να πεις
κάτσε- κάτσε να τραγουδήσεις
και να μας καλωσορίσεις.
Κι έβγα να μας κεράσεις
που να ζεις-που να ζεις και να γεράσεις.



Ευχή μου είναι το 2013 να σας φέρει ότι σας χρωστάνε οι προηγούμενες χρονιές αλλά και υγεία που είναι το σημαντικότερο αγαθό.
Φιλάκια πολλά ...

4 σχόλια:

  1. Καλή Χρονιά και από εδώ γεμάτη υγεία και χαμόγελα!!!
    Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Χρονιά με υγεία ευτυχία και χαμόγελα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά, με Υγεία! Η Χαρά, η Αγάπη και οι Όμορφες Στιγμές να γεμίζουν το σπιτικό σου πάντοτε. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλη Χρονιά και σε σένα γεμάτη όμορφες στιγμές
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή