Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009

Η δική μου νεράιδα ...


Μια νεράιδα μου είπε
λίγες μέρες πριν τη Πρωτομαγιά
θα ερωτευτώ
κάποιον που εμένα αγαπάει.

Δε την πίστεψα
νόμισα πως με κορόιδευε
όμως στα μάτια της
είδα την αλήθεια.

Ότι έλεγε το πίστευε
μέσα από την καρδιά της έβγαινε
ήξερε η καρδιά μου
τι ποθούσε πραγματικά.

Αγάπη και έρωτας
δύο τόσο διαφορετικά συναισθήματα
τα χρειάζομαι όμως και τα δύο
ευτυχισμένη για να είμαι.

Η νεράιδα βγήκε αληθινή
ο έρωτας μαζί με την αγάπη
χτύπησε την πόρτα μου
και τις καλοδέχτηκα με χαρά.

1 σχόλιο:

  1. "Αγάπη και έρωτας
    δύο τόσο διαφορετικά συναισθήματα
    τα χρειάζομαι όμως και τα δύο
    ευτυχισμένη για να είμαι.."

    Πόσο δίκιο έχεις...!!!Πάντα τέτοια..Να'σαι πάντα ευτυχισμένη γλυκιά μου...

    Ένας άγγελος σε χαιρετά κ σε φιλά γλυκά..!*

    ΑπάντησηΔιαγραφή