Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009

Δεν μπορεί να φύγει σε ένα λεπτό …

Περπατάω στο δωμάτιο σκεπτόμενη

ακόμα μια φορά είμαι μόνη μου

έξω είναι χειμώνας πάλι

ο αέρας φυσάει τα δέντρα.


Απ΄ το παράθυρο του τα βλέπει

αυτά είναι δύο έχουν παρέα

μόνο εγώ είμαι μόνη μου

και αναρωτιέμαι που να είσαι.


Όσα ξύλα και να βάλω στο τζάκι

εγώ πάλι παγώνω απ΄το κρύο

η καρδιά μου πονάει

και εσύ είσαι μακριά μου.


Με δάχτυλα που τρέμουν παίρνω ένα άλμπουμ

κοιτάω φωτογραφίες των δύο μας

τι ευτυχισμένοι που ήμασταν τότε

ζούσαμε τη κάθε στιγμή μας.

Γυρίσαμε σε κάθε μέρος μαζί

δείξαμε παντού πόσο ευτυχισμένοι ήμασταν

βγάζαμε φωτογραφίες ο ένας τον άλλον

με τις πιο αστείες πόζες.


Τώρα όλα αυτά μου φαίνονται μάταια

εσύ είσαι σε άλλη αγκαλιά

εγώ να προσπαθώ να μαζέψω

την καρδιά μου που είναι κομμάτια.


Δε σου κρατάω κακία

ήξερα απ΄ την πρώτη στιγμή

πως ένας άγγελος δεν μπορεί

να μείνει πολύ στη γη.


Κράτα τις αναμνήσεις μαζί μου

το ίδιο θα κάνω και εγώ

η αγάπη που σου είχα

δεν μπορεί να φύγει σε ένα λεπτό.


14 σχόλια:

  1. Μακάρι, όλα αυτά νά ναι όνειρο κακό, που θα σβήσει και θα ξεχαστεί.. και όλα να αρχίσουν από κει που σταματήσανε...
    Καλή χρονιά με αγάπη κι υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχομαι να είσαι καλά και αν περνάς δύσκολα να γιατρευτούν οι πληγές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νικόλαε
    Κάθε δυσκολία είναι μέσα στην ζωή.
    Θα πολεμήσω για οτι θεωρώ σημαντικό για μένα και πιστεψέ με θα κερδίσω.
    Καλή χρονιά και σε σένα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έυη μου
    Οι πληγές θα γιατρευτούν με τον καιρό και θα υπάρχει μόνο μια κακή ανάμνηση.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία Έλενα
    Ολόψυχα το 2009 να είναι όλα καλά στην ζωή σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. παντα το κεφαλι ψηλα γλυκια μου...εχεις και εναν στοχο γιαυτο...τον μικρο σου αγγελο!
    καληνυχτα Μαρια Ελενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και όμως μπορεί να φύγει… Και ξέρεις γιατί, επειδή αγαπιέται πολύ ώστε να αφήνετε ελεύθερος. Θα πω κάτι συνηθές ,ότι αγαπάς να το αφήνεις ελεύθερο να φύγει. Το θέμα είναι να συνειδητοποιήσει την αγάπη ,την ζεστασιά που άφησε και να γυρίσει πίσω. Και όταν το κάνει αυτό να ξέρεις θα είναι πάντα δικός σου .Αν όχι ,τότε θα πει ότι δεν σε αγάπησε ποτέ και μάλλον δεν αξίζει την αγάπη σου.

    Όπως και να έχει ,σου αφήνω τις πιο ασημένιες μου ευχές και μια μαγική ασημένια νιφάδα, με ξεστά κατακόκκινα ρουμπινιά .Να την φοράς στην θέση της καρδιάς ώσπου να βρεις την δικιά σου.
    Σιδερένια καλησπέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eλπίζω να εννοείς εδώ... γιατι τώρα μάλλον μπερδεύτηκα :-))
    Aξίζει και σίγουρα αξίζει, αλλά κάποιες φορες καλό είναι να πάιρνουμε κάποια ψιχουλα....καιαυτά θα τα ανταποδώσουμε στο πολλαπλάσιο...
    Αγάπη είναι να δώσεις ένα ποτήρι νερό, προσφέροντάς το με γλυκο χαμόγελο για συντροφιά, σε αυτον που θέλει να ξεδιψάσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έυα
    Το 2009 και σε σένα να σου χαρίσει ότι σου χρωστάνε τ' άλλα χρόνια.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βούλα
    Το κεφάλι είναι ψηλά και το χαμόγελο δεν φεύγει απ΄τα χείλη μου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σιδερά
    Αυτό έκανα και περιμένω να δω αντιδράσεις.
    Σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου.
    Καλή χρονιά και σε σένα με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πασχάλη
    Εδώ εννοώ.
    Η αγάπη είναι ότι πιο όμορφο υπάρχει.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Σ' ευχαριστώ για την ευχή.
    Και για σένα το 2009 να είναι πολύ όμορφο.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή