Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008

Το κόκκινο τριαντάφυλλο ...

Καθόμουνα σιωπηλή
μπροστά στο ανοιχτό παράθυρο,
κοίταζα απέναντι τον κήπο
ένα κόκκινο τριαντάφυλλο ήταν εκεί.

Η μέρα ήταν τόσο ηλιόλουστη
ο ήλιος μου χαμογελούσε
μα ξαφνικά ένιωσα στα χέρια μου
μικρές στάλες από βροχή.

Το κόκκινο τριαντάφυλλο εξαφανίστηκε
έμεινα με την απογοήτευση στα μάτια
ήθελα να το βλέπω συνέχεια
να νιώθω τη γλυκιά του μυρωδιά.

Καθώς το κοίταζα μα στάλες δακρύων
ήρθαν στα μάτια μου
η καρδιά μου είχε γίνει κομμάτια
αλλά συνέχιζα.

Κοιτάζοντας το κατάλαβα
πως μέσα απ’ αυτό έβλεπα
κάτι που αγαπούσα
κάτι που λάτρευα πολύ.

Αχ αυτό το τριαντάφυλλο
το είδα με ένα ηλιόλουστο ήλιο
έφυγε όταν έβρεξε
και έμεινα με τη σκέψη του.

Μαρία Έλενα

12 σχόλια:

  1. έχω σταθεί δεκάδες φορές μπροστά σε ένα παράθυρο!
    ούσα ακίνητη, παρατηρείς παρατηρείς τις απίστευτες λεπτομέρειες!
    τότε καταλαβαίνεις πόσο μικρή είναι η ζωή μας. σχεδόν ασήμαντη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά Χριστούγεννα γλυκιά μου

    Με αγάπη υγεία και χαρά
    σε σένα κι όσους αγαπάς!

    Σε φιλώ ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ τρυφερό αυτό που έγραψες....
    Θα σου ευχηθώ ολόψυχα καλές γιορτές να έχεις με τους δικούς σου ανθρώπους.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατ
    Έχεις τόσο δίκιο.
    Καλά Χριστούγεννα γλυκιά μου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαργαρίτα
    Και σε σένα Καλά Χριστούγεννα προπάντων με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έυα
    Καλές γιορτές και σε σένα με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με του Χριστού τη γέννηση
    κάνω ευχές για σένα
    να ‘ναι τα χρόνια σου πολλά,
    καλά κι ευτυχισμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χρόνια πολλά και χαρούμενα
    να είστε ολοι καλά, γεροι και δυνατοί στο σπιτικό σας!

    πολλά πολλά φιλάκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλά χριστούγεννα και σε σένα! με υγεία και αγάπη! να περάσεις όμορφα κοντά στα αγαπημένα σου πρόσωπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αννούλα
    Όμορφη η ευχή σου
    Καλά Χριστούγεννα και σε σένα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαριλένα
    Καλά Χριστούγεννα και σε σένα με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Roadartist
    Καλά Χριστούγεννα μ΄νο με υγεια και ευτυχία στους γύρω σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή